Lunardia

Színházi évadkezdés

2013. szeptember 30. 10:23 Ritya komment

IMG_8628-2.jpgTudom, tudom.. előző héten volt a Teátrum fesztivál, ahol sajnos nem tudtam ott lenni munka miatt, így "csak" a Broadway fesztivál maradt nekem illetve nekünk most péntek estére. Valamelyest szórakozást, valamelyest munka is volt.. és ISTENI, mint mindig. :)Ez az idei volt a tizenegyedik. Belegondoltam. OTT VOLTAM AZ ELSŐN (is). Csak akkor még az első sorban :D! Uhh.. jó rég volt már az :)! Régi szép emlékek... :))

No de vissza a témához ;). Operettekből és musicalokból hallhattunk 1-1 részlete, számot, dalt, illetve egy régebben futó darab, az Oltári srácok "utolsó utáni" fellépésétIMG_8608-2.jpg láthattuk, mint Older boys. Az együttes tagjai Dolhai Attila, Kerényi Miklós Máté, Mészáros Árpád Zsolt, Szabó Dávid és Serbán Attila volt. Annó láttam a darabot, már nem emlékszem melyik felállással (két szereposztás volt), csak arra, hogy Dolhai Attilával. Énekeltek együtt és persze mindenki külön-külön is - természetesen. Aztán volt egy momentum, amikor elkönyveltem magam öregnek :D -> ez a momentum az volt, mikor drága MÁZS-unk kidobta a tömegbe (mint egy koncerten) a baseball satyeszát. És sikítozó-kapálózó lányok.. Egyébként se csináltam sohasem ilyet (mert hát az én favoritom HÁLISTEN nem ilyen :D), de hjajjj!!! :D Röviden tömören egy jó kis blokk volt, ez volt az első amire kiértünk. :)

A következő blokk egy úgynevezett "régi nyár" blokk. Régi nagy slágerek voltak (operett-musical mind). Persze végig énekeltem, fotóztam, táncikáltam. :)

IMG_8751-2.jpg

A továbbiakban nem lehetne már mit mesélni, mert nem sokat voltunk kinn, illetve ezt hallani - illetve egyes jeleneteket LÁTNI kell(ett volna). Szóval én úgy gondolom, hogy meséljenek az általunk készített képek! ;) Jó szórakozást hozzájuk :)!

IMG_8814-2.jpg

IMG_8856-2.jpg

IMG_8865-2.jpg

IMG_8885-2.jpg

_MG_8384.jpg

_MG_8416.jpg

_MG_8932.jpg

_MG_9305.jpg

_MG_9433.jpg

_MG_9381.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása