Lunardia

Állatok világnapja

2013. október 04. 17:31 Ritya komment

photo_3_1380900567.jpg_600x450

Ma reggel tudatosodott bennem, hogy az állatok világnapja van. Ennek nagyon örültem, mert akkor a mai képet ennek fényében készítem el. Telt a nap és már-már kezdtem elveszíteni a hitemet, hogy ez összejön, mert a kutyám nem pártolja, ha fotózzák! :P (Igen, sokat fotóztam már az elmúlt évek alatt.:P) DE találtam egy nagyon szép őszi levelet és sikerült nagy nehézségek árán képek készítenem Mackópajtásommal :)! Ez pedik a mai napi kép! A kép mobillal készült - örülök, hogy nem nyalta ki a kezemből a telefont ! :D

Aki akar még csatlakozhat az eseményhez! Sose késő ;)!

Valamint egy kicsit még az állatok világnapjáról! :) Ez a nap az állatok védőszentjének - Assisi Szent Ferenc - halála napja tulajdonképpen. Országszerte mindenféle programokat szerveznek a vadaspakok, állatparkok és állatkertek. Én a saját munkahelyemmel kapcsolatos eseményt osztom meg veletek. Ez az Állatszeretet Fesztivál a Fővárosi Állat- és Növénykertben! Nagyon sok programjuk van október 2. és 6. között. Még nem késő, látogassatok ki! :)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása