Lunardia

Harry Potter és a Cosplay világa

2014. február 23. 15:05 Ritya komment

Mikor egyetemre kezdtem járni, megismerkedtem egy új világgal: az anime világával. Már előtte is hallottam nodame.jpgróla, de soha nem mélyedtem el igazán benne, mindig is inkább a japán kultúrája és gasztronómiája érdekelt inkább. Nem is igazán maguk az animék ragadtak meg, hanem a mögöttük lévő hatalmas rendezvények az anime con-ok és az emberek, akik 1-1 karakter bőrébe bújnak egy-egy ilyen esemény alkalmával. Ők voltak a cosplayerek. Ahogy a ruhákat elkészítették, a szenvedély ami bennük van mind a karakter mind a készítés iránt, az valami csodálatra méltó.

No, barátnőmmel és haverjainkkal több ilyen eseményen is jártam. Nagyjából eltelt 2 év, mire felfedeztem az első Harry Potter karaktert. Igazából egy Ginny Weasley cosplayer volt, meg is ragadott: dejóóóó, az egyik kedvelt világomból is van egy két elvetemült (persze a maga pozitív értelmében) ember! Meg is örültem neki, és egyre jobban el kezdtem keresni az ilyen cosplaybe bújt embereket az eseményeken és a facebook-os eseményeknél. Meg is találtam egy kisebb bandát. Akkortájt még nem volt nevük, de nem sokkal később már lett. Ők pedig nem mások, mint a Grimmauld Tér 12 cosplay group.

Van már mindenük: honlapjuk, facebook, youtube és twitter oldaluk is. Lassan másfél éve vagyok velük jóban, néha fotózom is őket. Több esemény is fűződik már a nevükhöz:

  • első nagy szereplésük a 2012.10.31-én volt, halloween-kor egy flashmob (videók a youtube-s oldalukon), ahol először felkértek fel fotózni őket;
  • létrehozták az úgynevezett 'Pottercon'-t amit 2013.08.31-én rendeztek meg először;
  • elkezdtek egy online sorozatot, aminek a neve a 'Mudblood' (az első rész ITT érhető el), HoldfényCon-on 2013 tavaszán volt egy performance-uk, amiről készült videó is.

A résztvevő tagok több fotózáson is részt vettek már (van, hogy a Harry Potteres karakterükként, van, hogy modellnek kérték fel őket). Igazi kis összeszedett banda lettek! :) Legutóbb 2013-on őszén voltam velük fotózáson.

Tagtoborzás mindig volt, van, lesz: most épp Harry Pottert keresnek erősen a filmjükhöz! :) A következőkben nézzük pár képet Róluk! :)

Pár karakterkép a kezdetekről:

2012-es flashmob:

Legutóbbi fotózásról pár kép:

Mindenkinek köszönöm aki elolvasta! Ha többet meg akartok tudni Róluk: KATT! :)

bella_.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása